-->
   
 

Toimitusehdot

Toimitus/kauppa tapahtuu seuraavissa vaiheissa: tilaus -> tilausvahvistus -> maksu -> toimitus postitse

Toimitettava tuote on "Täydellinen oikeusfarssi" kirjanen tilauksenne mukaan, osoitetulle tilille maksettuna.
Maksun jälkeen tuotteen omistus ja käyttöoikeus on asiakkaalla. Laiton kopiointi, jälleenmyynti on suojattu lailla ja on erillisen korvauksen alaista.

Toimittaja on Sunpolar Oy. Y-tunnus: puh.  050-300 3113.
LY-LY 0222555-3, ALVrek:
Yhteystiedot
e-mail: hannu.etelatuonti(ät)gmail.com
(poista sulut ja lisää @-merkki)
osoite: Sunpolar Oy, Kirvuntie 37 B, 02140 Espoo,
puh. 050-300 3113.

 

Asiakkaalla on oikeus saada etämyyntikaupasta vahvistus. Vahvistus lähetetään e-mailina ja on tietokoneelle tallennettavassa muodossa. Vahvistuksessa on tieto kaupan keskeisistä sopimusehdoista. (Kuluttajavirasto)

Hinta Tuotteen kokonaishinta eli myyntihinta on tilauslomakkeella selkeästi esillä. Hinta sisältää ALV:n, sekä toimituskulut kirjepostina. Toimitus/tilaus edellyttää riittävät ja oikeat yhteystiedot.

Maksu tuotteesta suoritetaan yrityksen tilille pankkisiirtona. Maksutiedot ovat tilausvahvistuksessa joka toimii myös laskuna.

Toimitusaika on 7 vrk tai enintään 14 vrk. Jos kauppias viivästyy sovitusta toimitusajasta, voit perua kaupan vetoamalla etämyynnin peruutusoikeuteen. Jos tarkkaa toimitusajankohtaa ei ole sovittu, tuote on saatava viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta.

Viivästys. Jos perut kaupan viivästymisen vuoksi, myyjän on palautettava maksamasi kauppasumma 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksestasi. Jos myyjä ei palauta kauppasummaa 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksestasi, voit vaatia kauppasumman lisäksi viivästyskorkoa.

Kaupan peruminen Mikäli tuote on jo saapunut sinulle postitse, sitoudut palauttamaan tuotteen Etelätuonti Oy:lle saadaksesi kauppasumman takaisin. Tässä tapauksessa rahat palautetaan vasta, kun tuote on saapunut toimittajalle. Joudut maksamaan palautuksen postituskulut.
Jos tuote on saatavissa ja haluat viivästyksestä huolimatta saada sen, anna kohtuullinen lisäaika tuotteen toimittamista varten. Voit vaatia myös vahingonkorvausta kustannuksista, joita tuotteen viivästyminen on aiheuttanut. Korvaus ei voi ylittää tuotteen hintaa. Myyjä ei ole kuitenkaan vastuussa vahingosta, jonka on aiheuttanut ylivoimainen este tai muu ennalta-arvaamaton syy, esim. lakko tai postilaitoksen aiheuttama viivästyminen.
Jos tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla kauppa peruuntuu, eikä veloitusta tapahdu.

Korvaava tuote Myyjällä on oikeus ehdottaa korvaavaa tuotetta, kun asiasta on maininta toimitusehdoissa. Korvaavan tuotteen pitää aidosti vastata tilattua tuotetta käyttötarkoitukseltaan, laadultaan ja hinnaltaan. (Kuluttajavirasto)

Tavaroiden peruuttamisoikeus ei koske avattuja ja käytettyjä (luettua tai kopioitua) kirjaa (muovikääreen tulee olla ehjä ja avaamaton). Kaupan voi perua 14 vrk:n aikana ostotapahtumasta.

Tarjousehdot tuodaan selkeästi esille tarjouksen yhteydessä: tarjouksen voimassaoloaika sekä muut ehdot ja rajoitukset. Alennusmyynti kestää yhtäjaksoisesti korkeintaan kaksi kuukautta.

Ikärajat. Pääsääntöisesti vain täysi-ikäiset voivat tehdä etäostoksia. Tämän Kuluttajaviraston antaman ohjeen mukaan, kun markkinointi kohdistuu alaikäiseen eli alle 18- vuotiaaseen, on kaupan suorittamiseksi alaikäisellä oltava jommankumman vanhemman suostumus. Käytännössä tämä tapahtuu siten, että jompikumpi vanhemmista tai lapsen holhooja, suorittaa tilauksen.
Huoltajalla on mahdollisuus purkaa alaikäisen tekemä kauppa.

Tietosuoja. Kaupan yhteydessä kerättävä henkilötieto on tietosuojalain alaista ja se säilytetään myyjän asiakasrekisterissä. Mikäli tietoja ei saa käyttää myöhempään markkinointiin (tarjoukset yms.) asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen käyttö.
Asiakastietoja ei myydä tai välitetä kolmannelle osapuolelle.